Foto & Video Hi-fi Hemmabio Högtalare Hörlurar TV

Så borde Samsung marknadsföra sig

Av / 2014-08-11 - 16:19
Så borde Samsung marknadsföra sig

Holländaren Aziz Firat är en grafisk designer som är mer än genomsnittligt intresserad av teknik. Han har tröttnat på Samsungs nuvarande, lite trista image.

Samsung är visserligen världens största mobiltillverkare, och ett av de mest värdefulla varumärkena i världen. Men märket är inte direkt känt för en läcker design och stilfulla produkter. Aziz Firat anser att Samsung skulle kunna få ett mycket coolare och mer stilrent uttryck med enkla medel.

Här är några av hans förslag:

download

download-2

download-1

37

35

17

14

11

Vad tycker du? Har han träffat huvudet mitt på spiken och förtjänar att bli kontaktad av Samsungs PR-avdelning? Eller riskerar han att sura koreaner knackar på dörren?

Läs mer på hans hemsida.

Peter Gotschalk
(f. 1973): Chefredaktör L&B Home. Peter har arbetat för Ljud & Bild sedan 2012. Han har varit aktiv som teknikjournalist i många medier sedan 1998, bland annat som chefredaktör för prylmagasinet GEAR och som journalist för tidningarna PC World och Privat Computer. Peter skriver om mobiltelefoner och andra bärbara enheter samt om teknisk innovation, inklusive 5G, elektrisk mobilitet och smarta hem.

Skriv en kommentar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Sonys Airpeak-drönare är snart klar

Spelmusen vi suktar efter

Stor stämning mot Ring efter hackerattack

Samsungs och Googles smarta hem kan nu prata med varandra

Sony satsar på drönare

Svart skärm med nya Xbox!

Amazon.se har öppnat

OnePlus bekräftar: Smartklocka kommer snart

Billiga kikare med zoom

Specialmikrofon för World of Warcraft-fans

Här är LG:s nya 8K OLED-TV

Nya Google-produkter

0
Ljud & Bild
Rulla till toppen